جوجو ی من

خدایا اجازه !!

1390/4/1 10:42
نویسنده : منا
718 بازدید
اشتراک گذاری



دو روز پیش  با بابا و مامان رفتم دوباره منو تو تلویزیون نی نی ها ببینن و برام دست تکون بدن 
ولی هی تلویزیون و این ور اون ور کردن و به هم نیگاه می کردن بعدشم گفتن قلبم نمیزنه ! یا قلب ندارم یا نفهمیدم چی چی نیستم و ...
فقط این و فهمیدم که مامان منا برام گریه کرد و ...
گیج شده بودم که پس من چی شدم ؟! تا اینکه یه فرشته اومد و بهم گفت خونه ات  عوض شده ! من از شیمل مامانم رفته بودم تو قلبش ، جایی که خیلی بهتره و فضاش به اندازه یه دریا بزرگه ، خیلی خوشحال شدم
بعدشم بهم گفتن که فعلا اجازه ورود به دنیا رو ندارم 
خواستم اعتراض کنم که کی این اجازه رو نداده ، به بابام میگم دعواش کنه !
ولی قبل از اینکه حرف بزنم فرشته گفت  : این اجازه رو وجودی صادر میکنه که از همه حتی بابا و مامانم هم منو بیشتر دوست داره و بهترین چیز ها رو برای من و مامانمو و بابام می خواد و از همه ، همه چیز و بهتر میدونه و بلده بهتر انجام بده ،
منم وقتی دیدم چه خدای مهربونی مراقبم هست و چقدر به فکرمه ، راضی و خوشحال شدم و دیگه هیچی نگفتم
بعدش یه کسی که حتی از فرشته هم صداش نزدیک تر بود بهم گفت نگران نباش عزیزم ! هر وقت وقتش شد بهم میگه موجود باش سپس موجود میشوم به همین راحتی 
مامان و بابا جونم دوستون دارم و بابت پذیرایی که ازم کردین ممنونم  ، در قلبتون هستم تا ملاقات بعدی در تلویزیون نی نی ها !!

بقرة / 117  : بديع السّماوات و الارض و اذا قضى‏ امرا فانّما يقول له کن فيکون
ترجمه : خداوند آسمان ها و زمين را بى آن که الگويى داشته باشد پديد آورده است، و چون پيدايش چيزى را بخواهد، فقط به آن مى گويد: باش و آن چيز موجود مى شود. 

" با تشکر از همه دوستانی که با پیام های خود این وبلاگ را با صفاتر کردند ، لطفا از گذاشتن پیام های عزیزم بمیرم برات و الهی الهی و اشک و آه خودداری نمایید

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

ثمینه
1 تیر 90 10:29
خدا رو شکر که خدا اینقدر مهربونه و هوا تونو داره اون اینقد ر داناست که خیر و صلا ح همه رو بهتر از خودشون می دونه به امید روز های قشنگ اینده
منا مامان فینگیلی
1 تیر 90 11:28
خوب دختر خوب اگه نیایم بگیم الهیییییی نه وااای حالا چی میشه پس چی میتونیم بگیم منم همیشه به این آیه که نوشتی اعتقاد دارم عمیقا و میدونم تا خدا چیزی را نخواد نمیشه تو هم مثل نی نی اعتقادت را به خدا از دست نده و زود روحیه ات را نباز من را از خودت بی خبر نذار منا جون باشه عزیزم؟
عمه هدی
2 تیر 90 1:34
مامان مناش بره یه کم استراحت کنه قوی شه بعد یه نی نی تپل مپل خوردنی بیاره عمه اش هی بچلونتش مامان منا من میخوام دوباره زود عمه شم منو زیاد منتظر نذاری...
آنی تا
7 تیر 90 10:18
نی نی خوب و کوچولو و مهربون. سلام. حالت چطوره؟ من می دونم که تو الان اونجا ، پیش فرشته ها داری واسه خودت حال می کنی و شاید هم الان خودت یه دونه فرشته شدی و داری هی این ور اون ور می ری. و می دونم که گاهی ، شب ها ، می آی بالای تخت مامان مونا می شینی و بال هات رو به هم می زنی و خوابیدن مامان منا رو نگاه می کنی. خواستم بگم من همه این ها رو می دونم چون خودم هم یه زمانی اونجا بودم. بعدش بهم گفتن که باید بیام توی دنیا و دیگه فرشته نباشم. ولی تو اونجا هنوز یه فرشته ای و گاهی به شکل یک فرشته ی آبی می آی رو زمین. من خیلی دوستت دارم. هم خودت رو و هم مامان منات رو. امشب که باز اومدی بال هات رو بستی و کنار تخت مامان منا نشستی اینو بهش بگو و از طرف من ببوسش. و لطفا از دنیای فرشته ها مراقب ما هم باش فرشته آبی ناز و کوچولو.
مامـان آتـیـن
11 تیر 90 12:16
سلام منا جون از این اتفاق متاثر شدم اما خوشحالم از اینکه اینقدر خوب حکمت خدارو درک کردی و با این قضیه کنار اومدی عزیزدلم ایشالا خدا به همین زودیا دوباره نی نی گلتو فرشته کوچولوتو بهتون برمیگردونه... من مطمئنم مواظب خودت باش گلم می بوسمت
مامـان آتـیـن
12 تیر 90 12:14
قربونت برم می تونم درک می کنم که چه لحظات سختی رو گذروندی... امیدت به خدا باشه...
مامان زینب
10 مرداد 90 17:29
اخه جیججل طلا از الان زوده شما اینقده اونور اونور بری خووب مموشش
منا
18 مرداد 90 8:46
سلام منایی خوبی عزیزم؟ احال و احوالت چطوره خانمی؟ منا جون اینروزا بین دعاهات اسم منم بیار و واسه من و نی نی م دعا کن عزیزم
مامان آتین
30 مرداد 90 9:32
سلام منا جون خوبی عزیزم؟ الهی که به حق این ماه عزیز نی نی نازت دوباره صحیح سالم برمیگرده تو دلت... ایشالا ایشالا مواظب خودت باش دوست خوبم می بوسمت
منا
11 شهریور 90 1:06
سلام منا جان خوبی عزیزم؟ این عید را به تو و خانواده محترمت تبریک میگم منا جون
منامامان الینا
8 مهر 90 13:25
سلام منا جون خوبی عزیزم؟کجایی خانمی چند وقته ما ررو از خودت بی خبر گذاشتی!!!!
mamani helena
24 مهر 90 1:56
salam mona joon khobi?koli aks az helenaye bala gozashtam dost dashti biya bebin
شیرین
3 آبان 90 12:18
چقدر قشنگ می نویسی منا جون. بهت تبریک می کم که اینقدر درکت از این هستی و خدا ی مهربون بالاست!
مامان سیمین
3 آبان 90 20:27
سلام عزیزم خوشحالم که می بینم اینقدر آدمای صبور و عاقل تو دنیا زیادن که نشدن ی اتفاق و دلیل بر حکمت خدا می زارن و منتظر رحمتش می شن فقط از خدا می خوام هدیش و تو ی زمان خوب بهت بده که حکمت کارش بهتر بفهمی عزیزم مثل من که الان حکمت ندادنش دارم حس می کنم و الان تازه دارم مادر می شم در حالیکه از خیلی وقت پیش دوست داشتم این لذت رو حس کنم صبوریت مبارک گلم و خونه قلبت شاد
منا مامان الینا
7 آبان 90 14:14
سلام مامان منا خوبی مامانی؟ بابا یه چیزی خبری ندایی حرفی سخنی از خودت اینجا بنویس
شیرین
5 آذر 90 13:24
سلام منا جون خوبی؟ ایشاللا که خودت و نی نی سلامت باشین نگرانتم خانومی!!! از حالت و نی نی به من یه خبر بده. اگه می شه تو وب جانان بهم خبر بده
منا
8 دی 90 18:24
منا نا امیدم کردی !!!!! با کلی ذوق اومدم گفتم حتما تا الان دیگه یه چیزایی نوشتی اما انگار نه انگار تنبل خانوم بنویس دیگه!!!!!!!!!!!!!!!!!!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به جوجو ی من می باشد