جوجو ی من

عکسم

1390/3/23 12:09
نویسنده : منا
536 بازدید
اشتراک گذاری

خبر خبر 

سلام سلام .بلاخره با مامان منا وبابا هادی رفتیم عکاسی نی نی ها .یک عکس گرفتیم تا خیال  مامان منا وبابا هادی  راحت بشه .مامان منا میگه 1.5 سانتیه من. قربونت برم ،چقدر خوشگلی  فینقیلیه من.کلی هم بوسم کردن

 .کلی ذوق کرده بود .تازه مامان منا میگه  :خانوم دکتره صدای قلبمو هم شنیده . میگه 1.5 سانتیه  من ،آخه قلبت چند سانته ؟

میگه می خواد عکسمو نگه داره تا بعدنا  من ببینم که 1.5 سانت بودم تا قلدری نکنم .

ولی مامان منا میگه من بچه خوبیم .چون الان که تو شیمل مامانم اذیتش نمیکنم .

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

خاله الهام
23 خرداد 90 12:35
قربونت برم من منکه دیگه طاقت ندارم
باباش
23 خرداد 90 14:38
آخی چقدر قشنگ نوشتی با اون شکلک های خیلی با مزه قلب تو با قلب مامانت یکیه پس باید به اندازه دریا بزرگ باشه دریایی در یک و نیم سانت
خاله سارا
24 خرداد 90 13:40
سلام خاله جوووووووووووووووون ! خوش اومدي عزيييييييييزم ايشالله عروسيت عسل خاله ! فقط زود بيا كه يه نمازي منتظرن تا بچلوننت! (البته نترسا ، حواسمون هست كه اذيت نشي عزيز دلم) البته گفته باشم من از طرف خودم قول ميدم ، خاله سميراتو كه مي شناسي ... وقتي جوجو ببينه ديگه كاراش دست خودش نيست!!!
سیسی
25 خرداد 90 12:42
سلام نینی جون اگه بدونی که از اومدنت چقدر خوشحالم!! نینی جون منو خاله مینا با هم شرط بندی کردیم سر اینکه ........حالا نمی گم اول بذار برنده بشم بعداً می گم ولی می دونم که خیل یوست دارم نینی جون!
عمه هدی
25 خرداد 90 14:21
in sheklakat mano koshteeee jigili
خاله مينا
28 خرداد 90 18:44
واااااااااااااااااااااااااااي خاله قربونت بره ، چقدر ناز افتادي تو عكس فكر كنم شلكه مامانتي باشيا
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به جوجو ی من می باشد