جوجو ی من

قلب کوچیکم دعا بلده

1390/3/3 23:38
نویسنده : منا
523 بازدید
اشتراک گذاری

مامان منام نمیدونم چرا اینقدر نگرونه       

فکر کنم نگران حاله بابایی شده .بابایی رفته دکتر .نمیدونم لوزالمعده چیه .ولی  مامان منا میگه همون که گفتم ورم کرده باید بره بیمارستان .مامان منا .بابایی رو خیلی دوست داره .

میخواست به من نگه دلش شور میزنه .ولی صدای قلبشو من شنیدم .اشکاشو دیدم .

به مامان منا گفتم درسته من کوچولو هستم .اندازه نقطه یا کنجدم .

قلبم خیلی کوچیکه .

ولی می تونم براش دعا کنم .اخه غصه بخوره منم غصه میخورم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان آتین
3 خرداد 90 13:39
سلام گلم روزت مبارک مامانی شما غصه نخور نی نی اذیت میشه ایشالا که مشکل بابایی هم خیلی جدی نیست و هرچه زودتر سلامتیشو بدست میاره
خاله مینا
4 خرداد 90 14:35
قربونت برم کنجد خاله اگه قلبه کوچیکه تو دعاهای تو نباشه که بابایی بهتر نمیشه پس یه عالمه با اون قلب کوچیکت دعا کن
خاله الهام
4 خرداد 90 16:52
عزیزمی بازم دعا کن
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به جوجو ی من می باشد